Press "Enter" to skip to content

Вардарска долина и брза двоколосечна електрифицирана траса Гевгелија – Скопје | Стратегија за ОИЕ при МАНУ

Предуслов за градба на дванаест (12) проточни хидроелектрани на Вардарска Долина е да се реализизра изместување на пругата Скопје – Гевгелија на нова траса со современо решение за двонасочен сообраќај и големи брзини. Активноста за преместување на пругата сè уште не е почната, така што реализацијата не би можела да заврши пред 2030 година.

линк до стратегија за обновливи извори студија

дел од стратегијата издадена од МАНУ

Со ова решение, сегашната пруга на потегот Скопје – Гевгелија – Скопје ќе се помести на таков начин што нема да смета при проектирање и градба на десетина проточни хидроцентрали долж течението на Вардар, со тоа што брзата пруга би ги врзала Гевгелија и Скопје со два колосека коишто ќе се дел од траса еден до друг со комплетна електрифицирана мрежа и електровлеча на патнички и товарен транспорт при што Скопје ќе се поврзе со Белград и Солун како и Софија по линијата или Гевгелија – Дојран – Струмица – Ново Село, Благоевград – Софија или по линијата Скопје – Куманово – Крива Паланка – Софија.

ИЗВОР на документи Агенција за енергетика на РМ

Mission News Theme by Compete Themes.