Press "Enter" to skip to content

Белешки за електрификација на транспортот во Град Скопје – електромагнетни бранови | Кирил Минанов

Раздвојување на електромагнетниот бран на компоненти кај машини во електроенергетскиот систем е лесно објаснив, како електричен дел којшто е директно поврзан со поток којшто тече низ бакарни навивки, а сите компоненти коишто се поврзани со реактивна моќ како железо и изолација при репродукција на магнетно поле се поврзани со напон, и напон и кај електростатско поле.

Жица на индуктивитет и плочи без диелектрик кај кондензатор се електричен дел на кола, а железо во трансформатор и челични ламинати во вртлива машина околу и кај коишто се намотани електрични жици се магнетен дел на коло во етерот на стварната рамка како природа на електромагнетно простирање.

Трафо репродуцира и активна и реактивна моќ, без оглед на величина и фактор на моќ на товар, и иако и вртлива машина репродуцира и активна моќ и реактивна моќ, кај мотори се користи само активна компонента од моќ којашто се трансформира во механичка моќ како полезна работа, во рамка на индустријска цивилизација од XX век. 

Постојат два вида на бранови. Едните се механички бранови кои се движат низ средината, и истата таа средина се деформира. Деформацијата се поништува со помош на еластична сила којашто настанува поради деформацијата. На пример, звучните бранови се движат низ молекули на воздухот судирајќи се со нивните соседни молекули. Кога молекулите на воздухот се судираат, истовремено и отскокнуваат една од друга (еластична сила). Ова ги спречува молекулите да продолжат да се движат во насоката на бранот.
https://bit.ly/2MHdX8t

Вториот вид на бранови се електромагнетни бранови, коишто за своето простирање немаат потреба од средина, етер. Наместо тоа, тие се состојат од периодични треперења на електрично и магнетно поле, коишто пак се формираат од наелектризирани честички и поради тоа истите можат да се движат низ вакуум. Овие видови на бранови се со различни бранови должини и според тоа тие се поделени на: Радиобранови, микробранови, инфрацрвено зрачење, видлива светлина, ултравиолетова светлина, рендгенски зраци и гама-зрачење; електромагнетен спектар. Однесувањето на честичките во квантната механика е опишано со помош на бранови. Гравитационите бранови исто така патуваат низ просторот, а се резултат на вибрација или движење на гравитацијски полиња.

Бранот може да биде трансверзален или лонгитудинален во зависност од насоката на осцилирање. Трансверзалните бранови сè добиваат кога нарушувањето создава треперења нормални на насоката на движењето. Лонгитудиналните бранови сè добиваат кога треперењата се паралелни со насоката на движење. Додека механичките бранови можат да бидат трансверзални и лонгитудинални, сите електромагнетни бранови се трансверзални.
дисторзија на електричeн и магнетен дел од електромаген бран, при дефазирање на струја и напон во електроенергетски систем, не значи дека бранот се раздвојува и дека се дели на одделни бранови, туку тоа покажува во природата на кумулативен четири-димензионален бран којшто се компресира и декомпресира изразен преку фреквенција, што укажува дека бранот е носач на енергија со број на осцилации во секунда; фреквенција е величина во физика којашто е неизоставна во фундаментални формули

Визуелна мисија на граница со стварноста

број на метри кај бранови и должина на апарати во метри

кај подморници се користат бранови коишто се многу поголеми од еден метар, коишто се сметаат како повеќеметарски бранови – бран од повеќе метри

кај радио и телевизија се формираат бранови во должина блиску до еден метар, коишто се третираат како метарски бранови – бран од околу еден метар

кај радар и радиолокација – бран од неколку сентиметри и или неколку десетици сантиметри

кај телефонија како 5Г се користат милиметарски бранови коишто до пред појавата на стандардот 5Г се користеа исклучиво во воената индустрија со воени апарати и се третираа како воени фреквенции – микро бран

што помал бран до толку поопасен за сите живи битија и на кратка и на долга експозиција

кај телефонија како 5Г се користат милиметарски бранови (во 1 сантиметар има 10 милиметри) коишто до пред појавата на стандардот 5Г се користеа исклучиво во воената индустрија и се третира како воени фреквенции – микро бран – микробранова печка. сегашните лимити на 3Г и 4Г се во ранг на фреквенции од 600 мегахерци, до 2,8 гигахерци, а 5Г почнуваат од 3,5 гигахерци и во првиот бран ќе имаат апликации до 20 гигахерци, негде и до 30 гигахерци, за во иднина да се развиваат уреди до 60 гигахерци. ова е таканаречен милиметарски опсег на бранови којшто до сегашното комерцијализирање бил користен само со воени апарати.  
извор https://www.qsl.net/z33t/makedonski1.html
миле кокотов
радиоаматерски знак Z33T
видлив спектар
електромагнетен спектар
извор: .мк википедија
нејонизирани бранови
браново-корпускуларна теорија со модулација на бран
својства на бран – магнетно поле и електрично поле можат да се раздвојат
својства и на бран и на честичка – магнетно поле и електрично поле се движат заедно

јонизирани бранови
радијација во нуклеарна физика
својства на честичка

„Во спротивност на нејонизирачкото зрачење, терминот ‘јонизирачко зрачење’ се употребува за високоенергетски зрачења коишто се способни да јонизираат честици коишто ги удираат.“ – Димитар Б. Арсов, Стандарди на електромоагнетно загадување, 2010
магнетно поле на планета, магнет од ретки елементи во природна форма, магнетна резонанца кај апарати за дијагностика во медицина со фреквенција на теслино поле од 0 херци

екстремно ниски фреквенции кај мозочни бранови кај човек од 0.5 [Hz] до 30 [Hz], и кај електроенергетски систем 50 [Hz]
Никола Тесла предлагаше електроенергетски систем да се стандардизира на 8 херци

и тн.



извор https://www.qsl.net/z33t/makedonski1.html
миле кокотов
радиоаматерски знак Z33T
спектар
извор: .мк википедија
SI систем

Зголемено консумирање на активна моќ ја намалува фреквенцијата во системот.

Зголемено конзумирање на реактивна моќ го намалува напонот во системот.

Кондензатор со голем капацитет се користи на места каде што е потребно подигнување и ,,држење” на напон на соодветна величина и компензирање на реактивна моќ поради дефазирање или визуелно, се работи за просторно поместување во кумулативен бран помеѓу бран на струен вруток и бран на напон, а во процесот се репродуцира електромоторна сила.

Индуктивитет со голем капацитет се користат на места каде што е потребно ,,држење” на струја на соодветна величина со компензирање на реактивна моќ поради дефазирање во бран помеѓу електромоторна сила и струен вруток или визуелно, се работи за просторно поместување во кумулативен бран помеѓу бран на напон и бран на струен вруток.

стрелки покажуваат кон бран на струја и бран на напон коишто не се во фаза
во фаза
стрелки покажуваат кон синус на струја и синус на напон коишто не се во фаза – втор феномен

Во кола, полесно е да се обезбеди константен напон, отколку константна струја.

Најголем дел од товарите во системот се отпор-индуктивни и затоа тука пишувам само за магнетно поле, а не за електростатско поле, коешто исто така е реактивно, кај кондензатори.

Зошто реактивно поместување кај електромоторна сила и електричен бран од индуктивитет со магнетно поле, се решава со елементи коишто создаваат електростатско поле коешто по природа не е исто со поле од индукција, затоа што се работи со различни просторни диспозиции и дисторзии на атомско јадро низ просторот? Не сум читал истражувања коишто укажуваат на симетрични резонанци меѓу хармоници коишто меѓусебно си влијаат внатре во системот по линија на парови полиња со иста природа на поле; разлики меѓу природа на електростатско и магнетно поле, според тоа, ставам знак на прашање за теза, но ако ништо друго барем да побарам дали има истражувања за.

Но, да продолжам, според тоа, загуби во електричен дел се по квадрат на струја според универзална равенка за моќ во електроенергетски систем, а кај магнетен дел, загуби зависат од електромоторна сила.    

Моторите се конструираат да работат со константна брзина на вртење и со константна моќ. Електромагнетниот бран низ полупроводнички елементи има брановидна формацијска структура.

кај тиристори
бранова форма гледано од страна на товар
бранова форма гледана од страна на тиристор
бран и частица
анимација dan russell

Векторска контрола е контрола на моќ или контрола на поле, каде што реактивен елемент преку навивки во мотор контролира поле, а активна моќ контролира момент. Векторска контрола се користи кај двигатели со променлива фреквенција со индукцијски мотори коишто работат на фреквенции различни од системска фреквенција.

Вектор има две компоненти за да биде вектор: Насока и величина.

Разбирање на операции со вектори е битен премост до равенките на Максвел, а векторите, контраинтуитивно, се движат во обратна насока од насока на движење на сказалки на часовник.
keysan.me

бран, од извор низ мрежа плови со знакче плус кон минус, а од товар назад плови со знакче минус кон знакче плус. во принцип од повисок кон понизок воздушен притисок, од повисока кон пониска температура, од повисок кон понизок потенцијал, сите движења во атмосферата на нашата планета можат да се симулираат когнитивно и да се сфатат со разбирање на разлики во потенцијали, што репродуцира движење, на облаци, дожд и ветер и тн.

Статор добива трифазен наизменичен напон. Се репродуцира наизменичен флукс во статорски навивки поради наизменично напојување. Флукс се движи со синхрона брзина, бран се движи заробен во круг во навивки. Вртлив флукс формира временски променливо ротирачко магнетно поле.

Поле во статор и поле во ротор, коишто формираат резултантно поле меѓу индукт-индуктор, се движи едновремено. Сепак, колку и да се третира резултантно поле како временски променливо со иста резултантна брзина, ако системот на полиња се гледа како просторно изолиран, вкупното поле е неподвижно.

Трансферзален бран се бранува во статорот и индуцира бранување во роторот. Бранувањето на брановите на водата ги вознемируваат воздушните маси над водата и водените маси под површината на водата да се брануваат во ритам на подем и пад и повторното подем и пад на бранот. Полето во статорот индуцира струја во роторските навивки, а кај кафезните ротори во прачките и според ленцовото правило на десна рака, во прва просторна димензија се бранува флукс, во втората просторна димензија се индуцира бран на струја, а во третата просторна димензија се бранува напон, коде што се формира електромоторна сила, кадешто сите величини се изместени во простор под агол од 90 степени и репродуцираат кумулативна тродимензинална форма. Додавање на четврта димензија го дава променливото временско бранување на флуксот, струјата и напонот врзани во електромоторна сила, коишто пулсираат во синусни подеми и падови поради половите на роторските и статорските навивки кај синхрон генератор на страна на класичниот начин на репродукција на ел. енергија.

Стационарно магнетно поле се всушност силови линии коишто се „оптегнуваат“ помеѓу полови на магнет како праволинијски проектирани струни, за разлика од синусоидално временски променливо магнетно поле коешто не се бранува како бранување на вода затоа што вода де-факто тече, а магнетно поле формира згуснувања и опуштања на патеки по коишто се проектира флукс.

комбо од трансферзален и лонгитудинален бран кај вода



кон 15 дел – електромагнетни бранови
кон 14 дел – енергетска електроника
кон 13 дел – електрична влеча – локомотиви
кон 12 дел – контрола и управување на микромотори
кон 11 дел – топологии на напојувања и подстаници
кон 10 дел – формули
кон деветтиот дел – ЛРТ мастер план
кон осмиот дел – инженерски антиупатства
кон седмиот дел – тракција и формирање трака
кон шестиот дел – култура X
кон петтиот дел – возила и безбедност
кон четвриот дел – пантограф и троли
кон третиот дел – траси
кон вториот дел – шински систем
кон првиот дел – мотори
кон зеро – историја на макжелезници

Референци+ 

Thyristor controlled power for electric motors, R. S. Ramshaw
Power electronics, Daniel W. Hart
Practical Variable Speed Drives and Power Electronics, Malcolm Barnes
Electric traction, Prof. PhD Nikola Lj. Cekredzi, Electro-technical faculty – Skopje, University of St. Cyril and Methodious, 1999
Railway electrification systems & engineering, Shailah Frey
Electrical Railway Transportation Systems, Morris Brenna, Federika Foiadelli, Dario Zaninelli
Calculation method for powering a tramway network, Jakob Edstrand, CHALMERS, University of technology, Goteborg, Sweden 2012
Electrical Motors and Drives, fundamentals, types and applications, Austin Hughes and Bill Drury
A textbook of electrical technology, Volume III, Transmission, distribution and utilization, 43. Electric traction, B.L Theraja, A.K. Theraja
Electromagnetic Foundations of Electrical Engineering, J. A. Brandão Faria
The Complete Laboratory Manual for Electricity, Third Edition, Stephen L. Herman, 2009
Traction feeding schematic https://www.irfca.org/docs/traction-feeding-schematic.html
Modern design of onboard traction transformers, Jurkovic, Sitar, Zarko, 2014, Research gate
Power System Modelling for Urban Massive Transportation Systems, Rios, Ramos, 2012, Research gate
Power Semiconductor Applications, Philips Semiconductors
Application Manual Power Semiconductors SEMIKRON International GmbH, Wintrich, Ulrich, Tursky, Reimann
Објава на мрежа 2019 Македонски железници https://www.mzi.mk/documents/OBJAVA-NA-MREZA-2019.pdf
LRT – Light Rail Transit, Institute of Urban Transport India
Elektricne masine i postrojenja, Naucna Knjiga 1988, Milos Petrovic
Elektricna vuca, Naucna Knjiga 1974, Dr. Inz. Bozidar Z. Radojkovic
Интервју, Зоран Кракутовски, Катедрата за железници при Градежниот факултет во Скопје
Предавања на Добри Чундев, Конференција за ел. возила 2013
Интервју, Петровиќ Слободан
Интервју, Марјан Матевски, МЖ
Mиле Kокотов, радиоаматерски знак Z33T https://www.qsl.net/z33t/makedonski1.html
Димитар Б. Арсов, Стандарди на електромагнетно загадување, 2010
топологија и управување http://www.irf.com/electronics/topology-fundamentals
howtomechatronics.com
Keysan lectures http://keysan.me
Моќ во трифазен систем, THREE PHASE CIRCUITS: POWER DEFINITIONS AND VARIOUS COMPONENTS https://docs.google.com/viewer?url=https%3A%2F%2Fnptel.ac.in%2Fcourses%2F108106025%2FChapter%25202.pdf
МАКО СИГРЕ 2007 A1-03R, Развој на асинхрониот мотор од Тесла до денес, Чундев Мирчевски
The PN Junction. Universidad de Granada-Spain Creative Commons By-NonCommercial-NonDerivs
3Blue1Brown, визуелна математика и Максвелови равенки https://www.youtube.com/channel/UCYO_jab_esuFRV4b17AJtAw
GreatScott https://www.youtube.com/channel/UC6mIxFTvXkWQVEHPsEdflzQ
NOAASatellites, Магнетно поле на планета https://www.youtube.com/user/NOAASatellites
Ферми рамниште на валентни и спроводливи електрони https://www.youtube.com/watch?v=zdmEaXnB-5Q
Политики на ЕВРОПСКА унија EУ Директиви
IEC 62196
Light Rail Transit Association
trampower
abb
Type 2 connector
exciter
IEC Standard 60850, Railway applications – supply voltages of traction systems
IEC Standard 60038, Standard Voltages
Стандард за шински апликации BS EN 50163
Стандард за шински апликации IEC 60850
Safe operating area https://en.wikipedia.org/wiki/Safe_operating_area
Листа на електрифицирани системи
Electrification of the Transport System, European Comission 2017, Directorate-General for Research and Innovation, Studies and Report
Commons
Производители на автобуси, тролејбуси, трамваи, инвертори
bkm
etonltd
trolza
skoda
solarisbus
laz
trans-alfa
vanhool
trolleybus manufacturers
Yaskawa America
OppCharge отворен протокол
ЕЛФА Сименс
HESOP converter, ALSTOM
@UdruženjeProfesionalnihVozača https://bit.ly/2XxupYV
@KIPHZ, KIPHŽ – Klub inženjera prometa Hrvatskih željeznica https://bit.ly/2ZalxsK
@tcddturkiye, TCDD TÜRKİYE
Јуруј Коваленок @jurij0001
Georg Schett ABB
@atestiranje.na.vozila
ЕЛЕМ ветерни паркови
Сименс СГТ750 гасна турбина
Турбини: Пелтонова, Францисова, Капланова
окно
porta3.mk
СКУП МКД
МЕТАМОРФОЗИС meta.mk
Види Вака медиа, https://www.facebook.com/watch/?v=2132703696851421
Македонски Железници, историја
Македонски Железници, јавни информации
ЈСП информации за Chariot електричен автобус Безбедност за ел. возила и автомобили GB/T 19751-2005
Физибилити студија за трамвајски систем во Град Скопје, јавни податоци
Оригинални слики за ел. возила пред 1930 https://mashable.com
еуростат
GSP
Дизајн на железница, дизајн Владимир Билд информации
Кирил Минанов, предавање за електрични возила, Автономна зона ден 14, ФЕИТ амфитеатар, 24 февруари 2015, 1800 часот
Приватни видеа Кирил Минанов
fiat panda elettra
tesla модели
техничка расправа, индукцијски мотори контра еднонасочни мотори без четкички
хлорид лукас
бе-ем-ве-и3
реново купе

Mission News Theme by Compete Themes.