Тојота започна со тестирање на безжичен/индуктивен систем во Јапонија, Европа и Америка, во 2014. Системот е тестиран со корисниците на Приус кои во суштина би сакале да имаат полесен начин со кој би им се штедело и времето.
Се работи за систем кој е познат во електротехниката, имено на тој начин функционираат трансформаторите и трансферот на магнетната енергија, како безжичен/индуктивен трансфер со што ќе имаме систем достапен за масовна употреба. Батериите ќе се полнат преку резонанца меѓу подните намотки и намотките на магнетите во колата.
Од Нисан потврдија дека системот ќе функционира како open source wireless induction charging system како и тоа дека барем 5 модели на електрични возила од Нисан ќе го користат системот.
Како и со битките за стандарди помеѓу CHAdeMo, SAE J1772 и стандардите за полнење на Тесла Моторс и ова ќе биде битка за наметнување на стандард. Прашање кое се наметнува е, кога Тесла ќе го најави системот за безжично полнење за рутите кои ги развиваат со суперполначите низ Америка и Европа?
извор: electric-vehiclenews.com
Mene me interesira koga ustvari ke pocnat so komercijalizacija na Graphene baterii ? Site ovie sistemi se ok ama ne se ni blisku do toa sto ni treba. Problem se sekogas bateriite, a kolku sto citam na portalite Graphene mnogu vetuva. Ne znam kako do sega nikoj ne uspea da napravi stabilna baterija od ovoj materijal koga vekje ima mal milion nacini da se dobie materijalov.