Според вградените елементи (панели, батерии, електроника, мотори итн.) се смета за најнапреден соларен авион, кодно имануван Соларен имплус; двочасовниот лет е припрема за подолгиот лет кој соларниот авион ќе го има во мај над планинските масиви на Америка. Според планот, авионот ќе „одмори“ во Феникс, Далас, Вашингтон и Њу Јорк и најверојатно ќе биде додадена и петта дестинација и тоа, Атланта, Нешвил или Сент Луис.
Андре Боршберг, еден од главните луѓе во развојниот дел на авионот, воедно и пилот, смета дека леталото ќе биде способно да го прелета светот за околу два дена во континуиран лет.
„Соларниот импулс“ има 12,000 фотоволтаици кои ги покриваат масивните крилја и ги полнат батериите, со што се овозможува деноноќно летање без „регуларно“ авионско гориво. Широчината на крилјата е слична како за комерцијален авион, но тежината е како просечна фамилијарна кола. При лошо време е доста сензитивен на оштетувања.
Според креаторите на соларниот авион, идејата е да се покаже потенцијалот на соларната енергија која за сега тешко ќе може да ја замени класичната форма на авионите со специфични тешки горива и барем за сега соларниот авион има лимитирана брзина од 40 милји на час и при лошо време и густи облаци и бури тешко може да го оддржи структурниот интегритет на леталото.
Извор: telegraph.co.uk