ДУТ12 е втор електромобил кој е составен од тркачкиот тим на Универзитетот ДУТ. ДУТ12 има погон на четири тркала. Со тоа е овозможено системот за кочење да биде употребен за полнење на батериите со што се овозможува поголема ефикасност.
За разлика од претходниот модел ДУТ11, батериите не се местат зад возачот, туку од двете страни на возачот. Исто така се користи и нов метод за производство на импрегнирани материјали (prepreg). Овој метод овозможува смолата (resin) да биде правилно дистрибуирана низ фибер-влакната со што е овозможено да се намали тежината за разлика од минатиот модел, имено ДУТ11.
Спецификација за малата тркачка формула, генерални информации:
- Тежина 148 [kg]
- Должина 2445 [mm]
- Ширина 1415 [mm]
- Висина 1104 [mm]
- Ширинска база на тркала 1530 [mm]
Шасија:
- Јаглеродно-импрегнирани влакна
- Пресечен заден дел
- Епоксидни калапи, кои што се користат за импрегнација во процесот на производство
Мотори и батерии:
- Батериски пакет 4.2 kWh
- Батериска волтажа 600 V
- Конфигурација на батерискиот пакет – акумулатор, литиумски полимер 144S2P LiPo
- Моќ: 99 kW номинално, 133 kW врв
- Предна трансмисија: 1:7 планетарен систем – менувач
- Задна трансмисија: 1:13 двофазен систем – менувач
Суспензија:
- Гуми: Двојно нееднакви A-Arm
- Рачка за повлекување TTX 25 FSAE
- Гуми: Хозие 18.0 x 6.0-10 LC0
- Кочници: Full-floating steel rotors
Електроника:
- Контролен уред, дизајниран од тимот на ДУТ12
- Податоци-фидбек: дизајниран систем од сензори од тимот на ДУТ12
- Батерии: Литиум-полимер
- Нос на возилото: алуминиумскo саќе
За читaње: full float steel rotors
Ова е направено од студенти и професори на Универзитет!
Извор: dutracing.nl