Иако автомобилските индустрии и компании повеќе личат на маркетинг агенции, сепак некои идеи вредат да се погледнат одблиску, тоа е таканаречената суспензија во секое поединечно тркало од колата (in-wheel suspension).
Инженерите на Сименс и инженерите на VDO веќе подолг период работат на интеграција на контролата на воланот, амортизацијата, сопирачките и погонот (drivetrain) директно во траклото на возилото, поточно така нареченото in-wheel.
Концептот наречен eCorner е база за еколошките (Drive-by-Wire) автомобили, поточно електромобили, кои според футуристите би требало да бидат вообичаена работа во наредните 10 до 15 години. eCorner ја менува конвенционалната суспензија со хидраулични шок абсорбери, механичкото управување-волан, хидраулични кочници и повеќе од тоа, ја менува идејата за конвенционалните мотори со внатрешно согорување. Практично, целта е сите компоненти кои се распоредени под хаубата и во тркалата и на разни други делови од колата да се вградат во самото тркалото или тоа што се вели, in-wheel suspension.
За сопствениците на возилата ова ќе значи далеку помала потрошувачка, повеќе сугурност и поголема удобност или ако сакате погодност. eCorner ќе им овозможи на дизајнерите поголема слобода да ги креираат футуристичките концепти на коли со супериорна електроника и електрично управување кое можеме да го видиме во научно-фантастичните филмови.